مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۶ خرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


مشکلات سامانه سهام عدالت
سلام من برگه سهام عدالت دارم، ولی وقتی در سامانه کد ملی را وارد می‌کنم پیام می‌دهد این کد ملی وجود ندارد. لطفا پیگیری کنید.


 تاخیر در تاییدیه کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی
مدت بیست روزاست که برای تایید کمیسیون پزشکی مدارک تحویل کمیسیون پزشکی در کلینک ابوریحان دادم، اما از آن روز تا کنون هیچ خبری نشده است. لطفا پیگیری کنید.


تاخیر در جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش
جواب استخدامی آموزش و پرورش تا کنون پیگیری نشده است. لطفا بررسی شود.


خلف وعده  ایران خودرو به مشتریان
سلام درباره تاخیر در تحویل خودروی تارا گزارش تهیه کنید. تحویل اسفند ۱۴۰۰ با ۳ ماه بدقولی دعوتنامه اش آمد حالا هم که ۴۵ روزه تکمیل وجه کردم در مرحله صدور فاکتور است. لطفا پیگیری کنید.


گلایه از پلاک نشدن خودروی تیبا
سلام و وقت بخیر طبق خبر‌های منتشر شده خودروی تیبا تا اطلاع ثانوی پلاک گذاری نمی‌شوند، اما در حالی که شرکت سایپا در قرعه کشی هنوز این خودرو را حذف نکرده و ما در صورت برنده شدن باید واریز وجه هم انجام بدیم، بنده خودم تیبا ۲ برنده شدم و واریز رو هم انجام دادم و الان فهمیدم که خودرو پلاک گذاری نمی‌شود، خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار